Vastgoedcommunicatie - Archie Goegebuur
Samen met jou laten we een nieuwe succesvolle wind waaien in de vastgoed- en ruimtelijke communicatie en marketing, dankzij een uitzonderlijke visie en een pak creativiteit.
Websitebanner.jpg

One Broel

One Broel


Een project in opdracht van Immogra.

Een project in opdracht van Immogra.

 
One-Broel_Basislogo_Zwart.jpg

Het merk One Broel volgens ons

  • Een visuele identiteit die verwijst naar de unieke locatie van het project

  • Mis het moment niet: deze baseline benadrukt dat er maar één keer op die plek gebouwd wordt.

  • Een uitzonderlijke plek in Kortrijk om te wonen, waarbij elke lead en koper zich bijzonder moet voelen.

  • Vier gebouwennamen die verwijzen naar de poëtische ligging van de site: Waterspiegel, Ode, Kwatrijn & Paulinen.

Lees hier meer over branding.

 
 
 

Hoe we het merk tot leven brachten

ArchieGoegebuur_OneBroel_exterieur_1.jpg
  • Het gerenommeerde Belgische architectenbureau Lens°ass architecten ontwierp vier unieke gebouwen: de architect staat centraal in de storytelling van dit project.

  • De geschiedenis van de site is indrukwekkend: van de Middeleeuwen tot een decennium geleden was hier volop bedrijvigheid. De Kortrijkzaan kan zich hiermee identificeren.

  • Een lanceringsavond die het project kracht bij zet.

Lees hier meer over brand activation.


 
 
 
 
One-Broel_Cover-detail.jpg

Het boek

Voor (kandidaat-) kopers ontwierpen we een boek dat alle speerpunten van deze campagne in woord en beeld brengt.


 
 

 

Het resultaat

Een pak inschrijvingen in de eerste weken voor de lanceringsavond.

 
 

 
 
 

Archie Goegebuur maakte al:

De branding (logo, stijlgids), alle printcommunicatie, e-mailings, werfafsluiting, video, fotografie, werffotografie, alle copywriting en de website.

We werkten samen met:

Een team van enthousiaste professionals, waaronder Dieter Van Den Storm, Sam Gilbert en Glue.

 
 

Ontdek hier meer over wat we doen.

 
 
 

Wil je ook samenwerken?