Vastgoedcommunicatie - Archie Goegebuur
Samen met jou laten we een nieuwe succesvolle wind waaien in de vastgoed- en ruimtelijke communicatie en marketing, dankzij een uitzonderlijke visie en een pak creativiteit.
Websitebanner.jpg

DND

De Nieuwe Dokken


Een project in opdracht van Caaap en Van Roey.

Een project in opdracht van Caaap en Van Roey.

 
animatie_met_N.gif

Het merk De Nieuwe Dokken volgens ons

  • Een visuele identiteit die verwijst naar het water én de architectuur.

  • Een baseline die doet dromen.

  • Duurzaamheid, menselijkheid en diversiteit staan centraal.

  • Een sound identity die je laat meevaren op de dokken langs het project, maakt het verhaal compleet.

Lees hier meer over branding.

 
 
 

Hoe we het merk tot leven brachten

  • De Bataviabrug (een fietsers- en voetgangersbrug tussen het project en het stadscentrum) als kerndrager van ons placemaking verhaal leverde een reeks portretten op.

  • Een lanceringsevenement met als kernboodschap een video die zowel het project als zijn duurzame ambitie uitdrukt, maar ook kleine evenementen zoals een aperitiefconcert waarop nieuwe bewoners elkaar kunnen leren kennen.

  • Een sterk social verhaal, waarbij ook minicampagnes voor de buurt (zoals vind-de-stoel) hun plek vinden.

  • In de tweede fase gaan de minicampagnes over thema’s die typisch zijn voor deze gebouwen, zoals leven op een terras en de eetbare tuin.

Lees hier meer over brand activation.


 

De Nieuwe Dokken werd op 21 november gelanceerd met deze film, dat een knipoog is naar Greenpeace, dat eerder een video met de Italiaanse componist Ludovico Einaudi draaide. 

 

 
 
 
 
VH_OD_Fase1_overzicht front_nacht_20170320-JUIST.jpg

Hoe kopers en projectontwikkelaars elkaar vonden

Een sterke brand awareness zorgt voor een continue instroom van leads.

Voor de commerciële ruimtes en kantoren maakten we een inspiratiebundel met een nieuwe visie voor het werkconcept.

 
 
 

 

Het resultaat

Enorm snelle verkoop in het eerste jaar.

 
 

 
 
 
ArchieGoegebuur_DeNieuweDokken_25.jpg

Een perfect verhaal in de pers

Nog voor de lancering stond dit uitzonderlijke project in o.a. Trends.

Ook als er al eens iets fout loopt bij een journalist, volgden we op en zorgden voor de juiste info op de juiste plek.

 
 
 

Archie Goegebuur maakte al:

De branding (logo, stijlgids), alle printcommunicatie, e-mailings, werfafsluiting, video, fotografie, werffotografie, alle copywriting en de website.

We werkten samen met:

Glue en een team van enthousiaste professionals.

 
 

Ontdek hier meer over wat we doen.

 
 
 

Gedicht op werfdoeken De Nieuwe Dokken